środa, 18 września 2013

Stary kufer
Trochę się go bałam. Stał kiedyś w innym domu. Dotykali go jacyś ludzie. Był nowy, pięknie się prezentował, aż po pewnym czasie to się zmieniło. Zaczęły go gryźć korniki.... Może bałam się, że i mnie pogryzą. Jestem od niego trochę młodsza ale czuję się na tyle staro,że mogłabym już przyjąć kornika. Właściwie, to już go mam... Nawet go lubię. Chociaż jak zacznie mocniej drążyć, to dopadają mnie jesienne nastroje. Czy to źle? Jesienne nastroje.... a na  kuferku są wiosenne kwiaty ... na przekór.





3 komentarze:

  1. Świetny kufer!! Kurcze ja też mam podobny, ale jeszcze surowy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Surowy pobudza bardziej wyobraźnię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na jesienne nastroje...
    "Wspólne bycie serc
    Nas dwoje
    Nastroje
    W bicie serc
    Na cztery się zmienia...
    JANUŚ! Masz niebywałe zdolności:* Cudowną wrażliwość:* Światowy kunszt wykonania<3:*:*:*:*:*<3

    OdpowiedzUsuń