czwartek, 19 stycznia 2017

Ościeżnica ...



             Przyszła kolej na zrobienie  ościeżnicy. Postanowiłam sama, żeby było   w miarę ładnie i tanio. Kupiłam w Brico dwie deski tarasowe ryflowane i impregnowane. Zaletą sosny jest łatwość obróbki ale bałam się odkształcania. Na razie nic takiego się nie dzieje a pomieszczenie nie jest ogrzewane.Przymocowałam deski klasycznymi kołkami ósemkami. Powiesiłam nad ościeżnicą metalowy dekor ..i tak to wygląda... 







Jeden z wkrętów zasłonięty jest wieszaczkiem i lawendą inne są zamalowane.

Jeszcze ten wkręcik trzeba jakoś ukryć:


Było ...


Jest...










4 komentarze:

  1. Królestwo róż, lawendy, dekorów,
    Kilka staroci. Pięknie zestawione,
    Oczy wypatruję,powiększam obrazy,
    I cmokam z zachwytu, Serce pogrążone<3<3<3:*<3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Kobieto Orkiestro! :) Pięknie jest!

    OdpowiedzUsuń