piątek, 20 stycznia 2023

ŚWIĄTECZNY KOMINEK

 Postanowiłam zrobić na portalu kominkowym girlandę. Chciałam, żeby była bogata i gruba, więc do mojej sztucznej i już trochę wiekowej doczepiłam kilka gałązek żywego świerku i sztucznych ozdób. Jak Wam się podoba efekt końcowy?


Wieczorem nabiera zupełnie innego charakteru, jest bardziej tajemniczy.



To odbicie w lustrze też wygląda ciekawie.








Na tym zdjęciu widoczny jest niebieski, ceramiczny dzwonek wykonany przez mojego zmarłego w tym roku  syna Karola.

Postarzane bombeczki wykonane wiele lat temu techniką decoupage. Na zdjęciach poniżej dzwoneczki ozdobione w ten sam sposób. Mam do nich dużo sympatii. Tak się cieszyłam, jak odkryłam tę technikę.



Niedługo już będę zdejmować te dekoracje. Pozostaną tylko na zdjęciach na blogu. Pozdrawiam ciepło.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz